We laten graag onze klanten aan het woord
Op ons park zijn we dit jaar gestart met de exploitatie van de horeca in eigen beheer. Voor ons een nieuwe tak van sport. Jan heeft veel met ons meegedacht en ons geholpen bij het vinden van de juiste contacten en producten, met gunstige prijsafspraken via Horinko. Vooral bij de start van een bedrijf doe je veel grote investeringen en dan zijn scherpe tarieven zeer welkom! – Corine van Huigenbosch-Gorter
Horinko BV heeft zich bewezen als een betrouwbare en waardevolle partner voor Mooi Zeist. Een mooi voorbeeld: Hun laatste doorlichting van ons energiecontract heeft ons aangenaam verrast met een aanzienlijk inkoopvoordeel als uitkomst!
Daarnaast vinden wij in Horinko een uitstekende sparringpartner en vraagbaak, wat hun toegevoegde waarde nog verder benadrukt. Kortom: wij zijn erg blij met Horinko en raden het u van harte aan!
Al jaren werken wij samen met Jan. Het verhaal is eigenlijk heel simpel: wij betalen onze fee en onze kortingen zijn hoger. Eigenlijk veel hoger zelfs! Een paar keer per jaar hebben we contact en nemen we alles rustig door. Heb ik tussentijds vragen of zoek ik een contact, dan bel ik Jan. Soms belt Jan met tips voor nieuwe voordelen en dan passen we samen dingen aan.
Wij zijn via het Nederlands Horeca Gilde in contact gekomen met Horinko. We hadden een probleem met Buma en Sena afdrachten. Horinko heeft dit opgepakt en voor ons opgelost. We liften nu mee met de collectieve afspraken van Horinko. Dit levert snel en makkelijk geld op. In twee woorden ‘Service gericht’.
Horinko zien wij als vervanger van KHN maar dan als een partner met echt inkoopvoordeel. Zij hebben afspraken waar je direct wat aan hebt. Jaarlijks besparen wij meer dan € 5000,- en hier hoeven wij niks voor te doen. Dat is geld voor een hele mooie vakantie alleen wij hebben daar geen tijd voor.
Wij zijn zeer tevreden over Horinko, Jan Logtenberg. Wij zijn overgestapt naar andere leveranciers en het heeft veel voordeel voor ons opgeleverd! Ook heeft Horinko met onze bestaande leveranciers betere afspraken kunnen maken. Wij raden daarom iedereen aan om een gesprek met Horinko aan te gaan om te kijken wat zij voor jullie bedrijf kunnen betekenen!!
Via Horinko zijn overgestapt naar een andere leverancier voor hygiëneproducten. De overstap ging eigenlijk heel erg soepel. Eerst hebben we de prijzen vergeleken en daar kwam al gauw een overall besparing uit van 15%. Je moet dan denken aan vaatwasmiddelen, servetten, toiletpapier en handdoeken. Het mooie is dat de gewenste besparingen ook zijn bereikt.
Na een zware periode in de crisistijd hebben wij met behulp van Horinko onze zaakjes weer goed op de rit. De kosten zijn over de volle breedte onder de loep genomen en daar waar het nodig is aangepast. In sommige gevallen laat de aanpassing nog even op zich wachten omdat we nog lopende contracten hebben bij onze oude leveranciers en die willen we wel respecteren. Horinko ontzorgt ons echt en maakt ons scherp en levert voor ons veel geld op dat we hard nodig hebben.