Door onze collectieve inkoopafspraken bieden wij veel voordelen op het gebied van inkoop.
Ook jij kan op jaarbasis hierdoor vele duizenden euro’s besparen. Meer dan 1.500 leden zijn je al voorgegaan.

Muziek

  • Buma en Sena, 33% + 8% korting,
  • Muziekcomputer,
    gratis PC en voor een maandbedrag van € 28,-,
  • Rechtenvrijemuziek (vrij van Buma en Sena).

Facilitair en non-food

  • Afval, is afhankelijk van grootte van container en frequentie van ledigen, zeer scherpe tarieven,
  • Verzekeringen, gemiddeld 18% goedkoper,
  • Energie, blijvende zeer lage tarieven en contract beheer,
  • Keuren blusmiddelen en noodverlichting
    € 10,90 per item en geen extra kosten,
  • Toilethygiëne, servetten, kaarsen, etc.,
    gemiddeld 20% goedkoper
  • Linnenverhuur, maatwerk
  • Ongediertebestrijding, maatwerk
  • Horecameubilair, tot 50% korting
  • Bloemen, volledige ontzorging
  • Autolease, collectieve kortingen

Food/drank

  • Fabrikantbonussen, extra bonus op producten van o.a. Vrumona, Heinz, LambWeston
  • Food, scherpe prijzen voor AGF, vlees, vis en DKW
  • Bierprijzen, hoge hectoliterkorting bij alle brouwers

Wij bieden ook hulp met administratie en rapportage. Wij ontzorgen onze leden met professionele hulp zodat zij hun zaak nog beter kunnen laten lopen.

  • Hulp bij de boekhouding of volledig uitbesteden
  • Branchevergelijking zodat onze leden kunnen zien hoe ze het doen vergeleken met collega’s
  • Financiering tegen lage kosten, er wordt verder gekeken dan alleen naar banken
  • Dashboard tool voor bewaking van cijfers

Realiseer grote besparingen door mee te liften met onze collectieve inkoopafspraken. Voor zowel Muziek, facilitair en food/drank.

  • Salarisadministratie, kan simpel en goedkoop
  • Payrolling, natuurlijk volgens de nieuwe wet WAB met zeer lage tarieven
  • Arbodiensten, scherpe tarieven per medewerker en een goede zorg
  • Kennis van KHN-cao en NHG-cao
  • Leaseauto, aantrekkelijke regeling voor personeel

Naast bovenstaande diensten kunnen wij je ook helpen bij of informatie verstrekken over:

  • Nederlands Horeca Gilde (NHG), cao, lidmaatschap etc.
  • Financiering
  • Verkoop/aankoop begeleiding van horecaondernemingen
  • Autolease voordelige tarieven en maatwerk
Gratis adviesgesprek aanvragen

Leden aan het woord

Wij zijn via het Nederlands Horeca Gilde in contact gekomen met Horinko. We hadden een probleem met Buma en Sena afdrachten. Horinko heeft dit opgepakt en voor ons opgelost. We liften nu mee met de collectieve afspraken van Horinko. Dit levert snel en makkelijk geld op. In twee woorden ‘Service gericht’.

Lilian Minart, Bagels & Beans - Sittard

Horinko zien wij als vervanger van KHN maar dan als een partner met echt inkoopvoordeel. Zij hebben afspraken waar je direct wat aan hebt. Jaarlijks besparen wij meer dan € 5000,- en hier hoeven wij niks voor te doen. Dat is geld voor een hele mooie vakantie alleen wij hebben daar geen tijd voor.

Bert Jansen, Hotel Restaurant Het Wapen van Aelden - Aalden

Via Horinko zijn overgestapt naar een andere leverancier voor hygiëneproducten. De overstap ging eigenlijk heel erg soepel. Eerst hebben we de prijzen vergeleken en daar kwam al gauw een overall besparing uit van 15%. Je moet dan denken aan vaatwasmiddelen, servetten, toiletpapier en handdoeken. Het mooie is dat de gewenste besparingen ook zijn bereikt.

Ernst Verhoeven, Cafe Wildschut - Amsterdam

Na een zware periode in de crisistijd hebben wij met behulp van Horinko onze zaakjes weer goed op de rit. De kosten zijn over de volle breedte onder de loep genomen en daar waar het nodig is aangepast. In sommige gevallen laat de aanpassing nog even op zich wachten omdat we nog lopende contracten hebben bij onze oude leveranciers en die willen we wel respecteren. Horinko ontzorgt ons echt en maakt ons scherp en levert voor ons veel geld op dat we hard nodig hebben.

Maria de Wagt, Brasserie de Corner - Dedemsvaart